ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
  • Αρχική Σελίδα
  • Έργα
    • Διασυνδεδεμένα Οικιακά Φωτοβολταϊκά
    • Διασυνδεδεμένα Φωτοβολταϊκά Πάρκα
    • Αυτόνομα Φωτοβολταϊκά Συστήματα
    • Τεχνικά Έργα
  • Κατασκευή
    • Net Metering
    • Φωτοβολταϊκά Πάρκα
    • Αυτόνομα Φ/Β Συστήματα
    • Βάσεις Φωτοβολταϊκών
    • Κατασκευές Τεχνικών Έργων
  • Υπηρεσίες
    • Συντήρηση Φωτοβολταϊκών Σταθμών
    • Έλεγχος Φωτοβολταϊκών Πανέλων
    • Επισκευές Inverter, Συστημάτων Επικοινωνίας & Ασφαλειας
    • Έκδοση Πιστοποιητικών
  • Eshop
  • Ενημερώσεις
    • ΆρθραΆρθρα σχετικά με τα φωτοβολταϊκά
    • Δημοσιεύσεις
    • Φυλλάδια
    • Νομοθεσία
    • Εντυπα Yπηρεσιών
  • Η Εταιρεία
  • Επικοινωνία

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

  • Αρχική
  • Νέα – Ανακοινώσεις
  • ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΛΑΓΗΕ
16 Ιουλίου 2018
Μονοκρυσταλλικό ή Πολυκρυσταλλικό Πάνελ
10 Οκτωβρίου 2018

Το Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο (HΑ) χρησιμοποιεί την ηλεκτρική ενέργεια που αποθηκεύεται σε επαναφορτιζόμενες συστοιχίες συσσωρευτών. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χρησιμοποιούν ηλεκτρικούς κινητήρες αντί των μηχανών εσωτερικής καύσης (ΜΕΚ).

Αντιθέτως, τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν και τα δύο (ηλεκτρικές μηχανές και ΜΕΚ) καλούνται υβριδικά αυτοκίνητα και συνήθως δεν θεωρούνται καθαρά HΑ. Τα αυτοκίνητα με τις μπαταρίες που μπορούν να φορτιστούν και να χρησιμοποιηθούν χωρίς ΜΕΚ καλούνται «βυσματωτά» ηλεκτρικά οχήματα, και είναι καθαρά HΑ, ενώ δεν καταναλώνουν καύσιμα.

Τα HΑ είναι συνήθως αυτοκίνητα, ελαφριά φορτηγά, ποδήλατα, ηλεκτρικά μηχανικά δίκυκλα, μικρά οχήματα γκολφ, ανυψωτικά (forklifts) και παρόμοια. Τα HΑ ήταν μεταξύ των αυτοκινήτων που εμφανίστηκαν από τις πρώτες μέρες της αυτοκίνησης και έχουν υψηλότερο συντελεστή ενεργειακής απόδοσης από όλα τα αυτοκίνητα με μηχανές εσωτερικής καύσης.

 

Πλεονεκτήματα και περιορισμοί
Σε σύγκριση με τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, τα ΗΑ παρουσιάζουν πολλά εμφανή σημεία υπεροχής, αλλά και σημαντικούς περιορισμούς.

Πλεονεκτήματα

  • Δεν παράγουν κανενός είδους ρύπους εξάτμισης.
  • Προκαλούν την ελάχιστη δυνατή ρύπανση σε μακροχρόνια βάση, υπό τον όρο ότι χρησιμοποιούν ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Υπό αυτή την προϋπόθεση, μπορούν να μετριάσουν την παγκόσμια θέρμανση που προκαλείται από το φαινόμενο του θερμοκηπίου[εκκρεμεί παραπομπή] και να μειώσουν την εξάρτηση από το πετρέλαιο.
  • Είναι πιο αθόρυβα από τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης.
  • Επιτυγχάνουν σχεδόν σταθερή ροπή από την ακινησία έως το μέγιστο όριο στροφών λειτουργίας.
  • Έχουν ευχέρεια να λειτουργούν σε πιο υψηλές στροφές από τους βενζινοκινητήρες, συχνά ακόμα και ως τις 14.000 στροφές / λεπτό.
  • Έχουν χαμηλότερο κόστος σε βάθος χρόνου, καθώς δεν επηρεάζονται από την κάθε τόσο αύξηση της τιμής της βενζίνης, αλλά και λόγω του χαμηλότερου κόστους σέρβις και συντήρησης.
  • Τα HΑ χρειάζονται πολύ λιγότερο σέρβις και συντήρηση, καθώς: δεν απαιτούν τις τακτικές αλλαγές λαδιών.
    δεν εκπέμπουν ρύπους, δεν έχουν σύστημα εξαγωγής καυσαερίων και διάταξη εξάτμισης, ούτε σιγαστήρα (σιλανσιέ) προ της εξάτμισης, ούτε καταλύτη ή φίλτρο καπνού, δεν απαιτούν αντικατάσταση ή έστω συντήρηση σε μηχανικά μέρη, όπως σύστημα ανάφλεξης, πιστόνια, βαλβίδες ή εκκεντροφόρους, διότι στα HΑ δεν υπάρχουν, ενώ οι μηχανές εσωτερικής καύσης έχουν πάνω από 100 κινούμενα μέρη.
  • Μπορούν να σχεδιαστούν έτσι ώστε να αυτο-φορτίζονται κατά τις επιβραδύνσεις του οχήματος (regenerative braking), βελτιώνοντας έτσι τον δείκτη κατανάλωσης.

 

Μειονεκτήματα

  • Υψηλές δαπάνες κατασκευής, με αποτέλεσμα την υψηλή τιμή πώλησης.
  • Περιορισμένη απόσταση ταξιδιού μεταξύ κάθε επαναφόρτισης της μπαταρίας. Στο παρελθόν κάθε 100 χιλιόμετρα χρειάζονταν επαναφόρτιση. Ωστόσο, τα πιο σύγχρονα μοντέλα επιτυγχάνουν αυτονομίες που ξεκινούν από 100 έως 120 χιλιόμετρα στα αυτοκίνητα πόλης και φτάνουν στα 250 – 300 χιλιόμετρα ή και παραπάνω, σε αυτοκίνητα μεγάλης ισχύος (Tesla Model S: 430 χλμ). Το σημερινό ρεκόρ ανήκει σε ένα σπορ ηλεκτροκίνητο Tesla Roadster, που κατάφερε να διανύσει 504 χιλιόμετρα (313 μίλια) με μία μόνο φόρτιση, με μέση ταχύτητα 56 χιλιόμετρα/ώρα (35 μίλια/ώρα) και είχε 5 χιλιόμετρα (3 μίλια) ακόμα αυτονομία όταν έφτασε στον τερματισμό. Το ρεκόρ επετεύχθη στις 27 Oκτωβρίου 2009, κατά τη διάρκεια του παγκόσμιου οικολογικού διαγωνισμού Global Green Challenge, στην Αυστραλία.
  • Μεγάλος χρόνος επαναφόρτισης, συνήθως 6 ώρες για πλήρη επαναφόρτιση. Ωστόσο, αρκετά σύγχρονα μοντέλα μπορούν να φορτιστούν κατά 80% σε χρόνο λιγότερο της 1 ώρας.[εκκρεμεί παραπομπή]
  • Περιορισμένη διάρκεια ζωής μπαταριών, συνήθως 3 – 5 χρόνια. Παρ’ όλα αυτά, για το Chevrolet Volt, η General Motors δίνει εγγύηση 8 έτη ή 100.000 μίλια (160.000 χιλιόμετρα) για τις μπαταρίες.

 

Πηγή: https://www.wikipedia.org/

Σχετικά Άρθρα

10 Οκτωβρίου 2018

Net Metering & Virtual Net Metering


Περισσότερα
8 Ιανουαρίου 2019

ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ ΜΕ ΕΣΠΑ


Περισσότερα
10 Οκτωβρίου 2018

Μονοκρυσταλλικό ή Πολυκρυσταλλικό Πάνελ


Περισσότερα

Sun Energy Solution

Η Sun Energy Solution είναι μια διαρκώς αναπτυσσόμενη τεχνική και εμπορική εταιρεία που υπηρετεί το τεχνικό έργο με υπευθυνότητα και αξιοπιστία.

ΠΛΟΗΓΗΣΗ

  • Αρχική Σελίδα
  • Έργα
  • Κατασκευή
  • Υπηρεσίες
  • Η Εταιρεία
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Επικοινωνία

ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • Κατασκευή Net Metering
  • Κατασκευή Φωτοβολταϊκών Πάρκων
  • Κατασκευή Αυτόνομων Συστημάτων
  • Συντήρηση Φωτοβολταϊκών
  • Έλεγχος Φ/Β Πανέλων
  • Επισκευές Inverter, Συστημάτων Επικοινωνίας & Ασφαλειας
  • Έκδοση Πιστοποιητικών

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

  • SUN ENERGY SOLUTION ΙΚΕ
  • Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-17:00
  • Κοραή 65, Μοσχάτο, 18345
  • 210 9425 120
  • info@sunen.gr
© Sun Energy Solution. Design Dataway.gr
    • No translations available for this page